No video

Lil Wayne - Uproar ft. Swizz Beatz

  • 게시일 개월 전

    LilWayneVEVOLilWayneVEVO

    실행 시간: 3:19

    Uproar (Official Video)
    Get Tha Carter V Here: LilWayne.lnk.to/ThaCarterVYD
    Connect with Lil Wayne:
    twitter.com/LilTunechi
    facebook.com/LilWayne/
    instagram.com/liltunechi/
    www.youngmoney.com/
    Video Director: Mills Miller
    Video Producer: Keith Brown
    Video Producer: Jason Claiborne
    Video Editor: Mills Miller
    Casting by: Terrence Dean aka TD
    for Mills Miller Media
    Music video by Lil Wayne performing Uproar. © 2018 Young Money Records, Inc.
    vevo.ly/rPZNmv

    Lil  Wayne  Uproar  Young  Money  Records  Inc.  Hip  Hop  

Legend Niigga
Legend Niigga

Wayne killed dat ,,, " where da love go " ? #LegendNiigga

12 분 전
ChampGaming
ChampGaming

Lil Wayne more like Lil heat. Ok that joke sux

13 분 전
Blougheed
Blougheed

im not a huge wayne fan. but he went hard on this track!!

14 분 전
Troy Harms
Troy Harms

The lil black girl kills lil waynes video shine shine lol much love solo i roll

46 분 전
Troy Harms
Troy Harms

Lil wayne is my brother from another mother hes the dirtest black rapper im the nastyest white rapper pretty boy jimtown shwagg and im bad lol marry xmass lil wayne

47 분 전
Quest Hall
Quest Hall

Mood for 2k19

시간 전
Heath Gregory
Heath Gregory

I dig it Wayne.

2 시간 전
BxRxAxZxY
BxRxAxZxY

You a tough guy 😂 that's enough jokes

2 시간 전
《 انمي سسسسسسومي 》
《 انمي سسسسسسومي 》

0:28

2 시간 전
Anaja in The Barbie world
Anaja in The Barbie world

There is a student from my moms school in here

3 시간 전
Sharky_RnB
Sharky_RnB

🐃

3 시간 전
Minnie Hambrick
Minnie Hambrick

Look at Shiggy 🕺🏻

4 시간 전
عثمان محمد
عثمان محمد

عرب يا عرب🤙🏿🤙🏿🔥

4 시간 전
toxic gaming
toxic gaming

Lil Wayne is more of a legend than x and xxxtentacion is not even a legend

4 시간 전
toxic gaming
toxic gaming

+Fornite Fornite I'm not talking crap on x he was just a rapper

4 시간 전
Fornite Fornite
Fornite Fornite

toxic gaming don’t talk about x

4 시간 전
its MOX
its MOX

اللي من tik tok لايك

4 시간 전
dzam9826
dzam9826

I’m here for A-Town. Where the birds at?!

4 시간 전
Natasha Burton
Natasha Burton

Hi

4 시간 전
coolkorsah1
coolkorsah1

LIL WAYNE IS BACK!

5 시간 전
my opinion
my opinion

Love that kid in yellow shirt

6 시간 전
BoomSkwad47
BoomSkwad47

Wayne should do an entire throwback mixtape

7 시간 전
night scape
night scape

Diddy Halloween dance song😂

8 시간 전
أودلف هتلر
أودلف هتلر

عوذه يالمعبده كيفيون على الرقص

9 시간 전
goofilos clyde
goofilos clyde

wayne remix his song green ranger

9 시간 전
MnoorBuissa TM
MnoorBuissa TM

🔥🔥🔥

9 시간 전
Dustin Wahsise
Dustin Wahsise

The beat sound like a hitman into #deadshot

12 시간 전
JADEN HEFINGTON
JADEN HEFINGTON

[music premium required]

12 시간 전
Jimmy Burger
Jimmy Burger

If you’re hating on Wayne then you clearly don’t understand Hip Hop. And this is coming from a former Wayne hater.

14 시간 전
Taishaun Warner
Taishaun Warner

This song is Fiya🔥🔥🔥

15 시간 전
Jollibee Boy
Jollibee Boy

*B U F F A L O*

15 시간 전
Samuel Davidson
Samuel Davidson

How do these people bend like that

16 시간 전
20Gang Shit
20Gang Shit

https://www.youtube.com/channel/UCGhIVLQykesk1KYxq6NklPg

17 시간 전
tower hill music channel
tower hill music channel

The goat

17 시간 전
Toya Hamlin
Toya Hamlin

This Beat Is SICKKKKKK!!!FIRE

17 시간 전
Queen Savage
Queen Savage

Fiyah yessssss

17 시간 전
Jason Baxter
Jason Baxter

"4 THA NUT SO'Z!"

17 시간 전
Jason Baxter
Jason Baxter

"U A TUFF GUY?"

18 시간 전
Joseph Scanlon
Joseph Scanlon

Full of nutso's but we nuts so

18 시간 전
King Pac
King Pac

OH MY GOD. Flows are amazing

19 시간 전
MOIRA ADORA
MOIRA ADORA

Play wit it bihh . Y'all thought he fell off. I stayed loyal. 🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗

19 시간 전
MOIRA ADORA
MOIRA ADORA

Get 'em Wayne.

19 시간 전
Siege
Siege

WTF THOU

19 시간 전
ian bosskiller
ian bosskiller

Uproaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

20 시간 전
Sherita Jones
Sherita Jones

Yesss I'm lovin this.!!🤗.😘

20 시간 전
CYBERMIK4056
CYBERMIK4056

Lil gayne shit rap

21 시간 전
عبدالعزيز محمد
عبدالعزيز محمد

الاغنيه ناشبه

21 시간 전
Julius Hill
Julius Hill

Fire 💯💯💯💯

21 시간 전
Jardine Goagoseb
Jardine Goagoseb

''Knocking at your door with a gun store''' I was like what......Im on my knees

21 시간 전
Chris Murphy
Chris Murphy

HES FUCKIN BAAAAAACK

22 시간 전
faris s
faris s

انا الوحيد اللي قاعد اظحك على الاغنية ولا تاثير الاختبارات😂😂😂😂😂😂😂

22 시간 전
JomarPlayz
JomarPlayz

My friend went on my ROBLOX account and said what the fuck bro where the 1 go 5 4 3 2 you got hacked bro Lol

22 시간 전
Alking Kareem
Alking Kareem

the best music video ever

22 시간 전
Noe Sanchez
Noe Sanchez

This song wants to make me dance !!

23 시간 전
Belinda Flint-Wade
Belinda Flint-Wade

My old as like this. Boom

23 시간 전
E Dub
E Dub

If you never drank Lean, you just did.

일 전
Dylan JB
Dylan JB

anybody remember this beat from need for speed underground ps2¿?

일 전
Tony Singh
Tony Singh

I'm not much of a Wayne fan but this goes HAAAAARD bruh!!!

일 전
Rogue Commander Jal 'Vazir
Rogue Commander Jal 'Vazir

the line "hair trigga pulled back like a cornrow got my whole fam hype

일 전
TROOIKA
TROOIKA

best song in 2018

일 전
Paweł12 ski
Paweł12 ski

Let me talk2U Lil Wayne God sins1982 +48 730 987 217

일 전
Garrett Hime
Garrett Hime

is that school boy q at 2:00

일 전
5 S1
5 S1

Who else heard it from NCT?

일 전
Under.Ground
Under.Ground

We grow up fast we roll up slow 🤩

일 전
Derrick Maney
Derrick Maney

Watched this three times!!!

일 전
ayman viper
ayman viper

Just imagine the weeknd ft. Lil Wayne

일 전
ayman viper
ayman viper

Fucking fire

일 전
D'erek Jackson
D'erek Jackson

This is my favorite song by lil Wayne well one of my favories

일 전
Geneva Facon
Geneva Facon

Genius!!!!

일 전
James Milam
James Milam

WEEZY BACK

일 전
ROCKSOLID
ROCKSOLID

G-Dep was better. Lyrics and video

일 전
Joshua Aaron Williams
Joshua Aaron Williams

He claims to be better than me and I’m humble and forgive him every morning he always makes feels like I’m mud and I’m in my room and he puts his hands on me too and Thomas prom do the same thing. Rosecliff. My name is Joshua the name that jay z called out on live lounge BBC 1 on YouTube .

일 전
Joshua Aaron Williams
Joshua Aaron Williams

He gambles with Thomas prom on games football and things that know they won’t lose

일 전
Joshua Aaron Williams
Joshua Aaron Williams

Shanon Watson says fuck Wayne and all his songs. He says he OG’s.

일 전
Noro Senpai
Noro Senpai

2j

일 전
Jaco Barnabe
Jaco Barnabe

BIRD MAN

일 전
Mr. SlyFox
Mr. SlyFox

sure sounds like a swizz "beat"...

일 전
Luke Johnson
Luke Johnson

🔥🔥🔥

일 전
Jakerino
Jakerino

Song makes me so happy or its tha rock lmao

일 전
Seductively SentV
Seductively SentV

Shit on dez niggas 5432 I let 1# go. Bow ... .Fire

일 전
Kayla Udrow
Kayla Udrow

2000 for sure

일 전
Victor Stewart
Victor Stewart

Real fans will know he said he don’t even like this beat lmao green ranger

일 전
Tamim Dotarachi
Tamim Dotarachi

Here before 20 millions view nigga

일 전
New bedford Rapers
New bedford Rapers

Love the song its tuff

일 전
QCbelzebuth
QCbelzebuth

https://www.labnol.org/internet/music-taste-linked-to-intelligence/7489/

일 전
Mbuso Hlongwa
Mbuso Hlongwa

WTF Though where da love go 5432 I don't wanna go , let Bounce . u know Mr Wizzy and Swizzy knows how to Fu*k this Rap game in yo Face

일 전
Tiffany Thomas
Tiffany Thomas

I'm Harlem shaking my ass off!! Get it Wayne.

일 전
Ryan Comedy
Ryan Comedy

This man is a legend 👑

일 전
JaySidouMusic
JaySidouMusic

he is one of my favorites

일 전
Clarence Jones
Clarence Jones

THIS SHIT IS HOT !!!!

일 전
JaySidouMusic
JaySidouMusic

so hot

일 전
Jason Baxter
Jason Baxter

"THIS A JUNGLE!"

일 전
Ariez
Ariez

0:35 RIP X

일 전
Lisa Reder
Lisa Reder

He said 5...4...3...2...I let one go... 🔥🔥🔥🔥🔥💀💀💀💀💀

일 전
TheGemini Lavea
TheGemini Lavea

Weezy Fckn BBY! Young$Money! Best rapper ALIVE. WHO FOUNDED DRAKE AND NICKI MINAJ, ALL 3 ARE INDIVIDUAL RECORD BREAKERS!

일 전
JaySidouMusic
JaySidouMusic

weezy has this mystique about him, he is one of my favorites

일 전
Francisco Gallegos
Francisco Gallegos

Sounds like he was running out Of Bars at the end

일 전
Alexsndrei vecinal
Alexsndrei vecinal

Can i have 1000 likes like right now for no good reason

일 전
broonsy bear
broonsy bear

I don't like Lil Weezy, but I fucking love this track!

일 전
Keysmakeup28
Keysmakeup28

Love the uproar

일 전
Pedro Macedo
Pedro Macedo

My favorite rap singer ❤

일 전
Jay wayne Wayne
Jay wayne Wayne

Weezy

일 전
Frank Marcellino III
Frank Marcellino III

cannon like no cannon

일 전
Alasia Simpson
Alasia Simpson

This video is lit af

일 전
Yeah okay.
Yeah okay.

Dude there's like 20 words to this song and it just sounds so dope

일 전
JaySidouMusic
JaySidouMusic

weezy fucken killed this

일 전

다음 것