BTS' (방탄소년단) Entrance @ SBS Super Concert in Taipei

BTS Forever!
BTS Forever!

V looks so good in the thumbnail

18 일 전
Aurelie
Aurelie

We stan kings, kings I tell ya...

개월 전
Chanphany Nang
Chanphany Nang

Jungkook. V.jimin. jin

개월 전
Kookie Kookie
Kookie Kookie

There is a a pool of army bombs in the crowd

2 개월 전
BTS ARMY Forever
BTS ARMY Forever

Soooo. Any army bombs

2 개월 전
Millenia Tyas Shafira
Millenia Tyas Shafira

is the banner means ‘lost in the maze name bangtan’? Sorry if I’m wrong, i just about to learn korean😁

2 개월 전
민슈가천재짱짱맨뿡뿡
민슈가천재짱짱맨뿡뿡

크~~아미밤 방탄개멋져..

2 개월 전
Angelina Army Orrala
Angelina Army Orrala

Me encantannn los amoo

2 개월 전
kim taehyung coronado
kim taehyung coronado

Kim taehyung love

2 개월 전
KpopCRUZE
KpopCRUZE

Wool

2 개월 전
karla gutierrez
karla gutierrez

😍😍😍Hermosos

2 개월 전
Gaby Shipps
Gaby Shipps

They just walked in like gods... I mean, they are...

2 개월 전
Kristian Cherv
Kristian Cherv

When did they do that.

2 개월 전
Ms C
Ms C

Its like concert of BtS..😂😂

2 개월 전
reina nique
reina nique

sthey look so good!! o many armys bombs and crowd was so loud!

2 개월 전
YOONGICHI
YOONGICHI

i was calm... till I SAW THEIR SHOULDERS

2 개월 전
cutiediane2468
cutiediane2468

look at that wave of bantan bombs in the air!

2 개월 전
Wendy Mendez
Wendy Mendez

Entraron como las divas que son 😊😍

2 개월 전
iiOmqvkook
iiOmqvkook

0:16 What happened to Jin's face? Lol looks funny. PUSE IT TOO.

2 개월 전
Yasmine Elizabeth
Yasmine Elizabeth

Omg Jinnnnn

2 개월 전
Alice otaku
Alice otaku

😀😀😀😀😀😻😻😻😻❤❤❤❤👏👏👏👏👏🔝🔝🔝🔝🔝I love BTS

2 개월 전
Camila Camacho
Camila Camacho

Hermoso! 😍

2 개월 전
SongJi Markowska
SongJi Markowska

They seem quite sad:

2 개월 전
Alessandra Rubi Roque Jacobo
Alessandra Rubi Roque Jacobo

Jimin hermoso

2 개월 전
Nilayda Azra
Nilayda Azra

KİM NAMJOON KİM SEOKJİN MİN YOONGİ HASEOK PARK JİMİN KİM TAEHYUNG

2 개월 전
Taehyung's Bae
Taehyung's Bae

Awww our kings👑👑👑👑👑👑👑

2 개월 전
aRmYs_BTS VMIN
aRmYs_BTS VMIN

Woah...ARMYs😱😍💞👍

2 개월 전
달팽이
달팽이

같이 걸어오는데 심장 멎을뻔...♥ 덕분에 좋은구경 했슈.. 좋아요 누르고 갑니다...★(코피 주륵...★

2 개월 전
Vian 21
Vian 21

Tae entró bien diva 😂😂

2 개월 전
Mhera Jeon
Mhera Jeon

Full???

2 개월 전
Pizza Minded
Pizza Minded

BAD BITCH ENERGY OVERFLOWS

2 개월 전
Bad Bunny Baby
Bad Bunny Baby

Mis amores lo amo

2 개월 전
Noahh' z Ark
Noahh' z Ark

i need V's outfit...

2 개월 전
αиgєlιc тнє ωσlf
αиgєlιc тнє ωσlf

*Jung-kookie*

2 개월 전
Senhorita Army-l
Senhorita Army-l

Legal 😎 Daora kkkk, Bts eeeee

2 개월 전
lucy chan
lucy chan

BTS

2 개월 전
Daniela Tavira
Daniela Tavira

I LOVE BTS

2 개월 전
Sabi
Sabi

*KIM NAMJOON *

2 개월 전
Un azxucar con SWAG
Un azxucar con SWAG

Que sexis son omaigah

2 개월 전
Linn Cat
Linn Cat

THE BEST! BTS! :DDD

2 개월 전
신보결
신보결

윤기 셔츠 멋지다. 뭘 입은들 내 눈에 안 예쁘겠냐만😍

2 개월 전
Fatema akter
Fatema akter

Wow guys you are the best bts👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌

2 개월 전
Saba Abdulla
Saba Abdulla

TAEHYUNG, OUR GUCCI MODEL MADE THE STAGE HIS FASHION RUNWAY 😍🔥

2 개월 전
Sudenaz Kalender
Sudenaz Kalender

Wow soooooo COOL

2 개월 전
Aleeza T. Brown
Aleeza T. Brown

7 whole meals strutting around like they own the damn place (which they do // don’t @ me on that) 😍💕

2 개월 전
Marco Chan
Marco Chan

I LOVE BTS 😊

2 개월 전
Porrnasian Parapio
Porrnasian Parapio

I want Yoongi's shirt😂

2 개월 전
Snowflxke
Snowflxke

They look so imitating... Their overflowing with confidence.

2 개월 전
janicee
janicee

damn they really be out here with just huge holes in their clothes

2 개월 전
ILove BANGTAN
ILove BANGTAN

DAM ALL OF THEM ARE AMRYS

2 개월 전
arMylovefor Bangtan
arMylovefor Bangtan

What did their slogan say?? Help an I-Army out pleaseee. Will send air kisses.

2 개월 전
Dana Garcia Fernández
Dana Garcia Fernández

Taehyung you are gonna kill me omg

2 개월 전
August Strindberg
August Strindberg

My Jin🌸

2 개월 전
Hot Pink
Hot Pink

2/3 is army

2 개월 전
Fatma Mustafova
Fatma Mustafova

OMG "BTS" ❤💕

2 개월 전
KPOP SQUAD
KPOP SQUAD

Is this a sbs concert or bts😂😂?

2 개월 전
I Love You
I Love You

💜JEON JUNGKOOK KOOKIE BUNNY 💜

2 개월 전
Lilboy Me
Lilboy Me

This is salt bae but slut bae verse

2 개월 전
Yoongi's Big JamsTM
Yoongi's Big JamsTM

:c

2 개월 전
VKOOK REAL
VKOOK REAL

I LOVE YOU NAMJOON OPPA.PLS COME TO TURKEY.

2 개월 전
Siena May
Siena May

Yass the shoulder reveals 😭💗💗❤️

2 개월 전
reshma varghese
reshma varghese

where is BTS's model contract ????

2 개월 전
moon
moon

워킹할땐 차도남 웃을땐 애깅이 춤출땐 섹시남이 되는 다양한 매력쟁이 방탄소년단 뷔 💜💜💜 #V #BTS

2 개월 전
Clorox Bleach
Clorox Bleach

STRAWBERRY MILKKKKKKKK JUNGKOOOK

2 개월 전
MsCoCo8799
MsCoCo8799

Walking in like royalty! 👑💕💕💕

2 개월 전
박지민
박지민

El poder de ARMY ❤

2 개월 전
Jimin Park
Jimin Park

that’s right babies, show them who’s best

2 개월 전
Heavy Breathing Cat
Heavy Breathing Cat

OMG KINGS IM SCREAMING IM CRYING

2 개월 전
Lucymaira Costa
Lucymaira Costa

Ahhh😍❤😍❤

2 개월 전
Ash Kookie
Ash Kookie

*Bts walked out their like the legends they are I’m-*

2 개월 전
Chim Chim
Chim Chim

Oof

2 개월 전
Kenya Ramirez
Kenya Ramirez

Wt

2 개월 전
0330 K
0330 K

Ahh Taeeeee 😍

2 개월 전
Ailyn Dawson
Ailyn Dawson

walk like a king 👑💯🔥

2 개월 전
Mary Alexandra
Mary Alexandra

*...Y LUEGO ESTOY YO GRITANDO COMO LOCA DESDE MI CUARTO ;----;*

2 개월 전
Hiyori Iki
Hiyori Iki

KINGS 👏👏

2 개월 전
Giampi Nalo
Giampi Nalo

Taehyung looks so mature nowadays 😍

2 개월 전
연나
연나

크으

2 개월 전
Rochelle Gardiola
Rochelle Gardiola

It feels like the people in the audience are all Armys😂😊

2 개월 전
X.Kale.X
X.Kale.X

They are so handsome 🔥🔥 more than Justin Bieber 😂🤷🏻‍♂️

2 개월 전
Adrijana Rakipi
Adrijana Rakipi

Damn Kim Taehyung! Poker face... I feel attacked

2 개월 전
Hafssa //-//
Hafssa //-//

LOOK AT MY BOY NAMJOOOOON YAAAAAAS

2 개월 전
Jamless Mochi
Jamless Mochi

Kim Tae-hyung just walked through the stage but he looked sexy Kim Taehyung is the best ❤️

2 개월 전
BTS Mabuhay!
BTS Mabuhay!

I was so shocked when I've seen Jin's armpits on some pics on Instagram. It's smoother than my life! LMAO! 😂😂😂

2 개월 전
Rifka Annisa
Rifka Annisa

I'll be waiting

2 개월 전
뷔사랑
뷔사랑

태형아 ㅠ 무결점 빛나는울뷔 어떤무대어서든지 별처럼 빛나는 사랑스런뷔 넌분명 천사일꺼야 ㅠ 💜💜💜💜💜💜

2 개월 전
Nilo Castañeda
Nilo Castañeda

Bien ARMYS así si

2 개월 전
Snowmoshy02
Snowmoshy02

Is this new

2 개월 전
Taehyung's bae
Taehyung's bae

Tae so ethereal 💞

2 개월 전
Bangtan Sonyeondan JnSgJhRmJmVJk
Bangtan Sonyeondan JnSgJhRmJmVJk

Were Full ep?

2 개월 전
Taehyung's bae
Taehyung's bae

Tae my baby is a model indeed 😌💓

2 개월 전
no chu
no chu

if you can upload that performance in dailymotion or mediafire... thank you

2 개월 전
Requiem 14
Requiem 14

Wasn't this last month?

2 개월 전
MR따위필요없는RM
MR따위필요없는RM

태태 옷 칭찬해👏👏

2 개월 전
DoneWith ThisBS
DoneWith ThisBS

Omg...V with an exposed shoulder so reminds me of that webtoon abt an omega-leader huhuhu 😝

2 개월 전
Zarina Sobiri
Zarina Sobiri

I'm crying ARMY saranghae 😢😭😭

2 개월 전
BANG nana
BANG nana

your daddy is here 0:18

2 개월 전
해사랑
해사랑

와...월드클래쓰

2 개월 전
Prince Jimin
Prince Jimin

Wow i like that attitude when they walk...confidence💜💜💜💜

2 개월 전
gabriel Marques
gabriel Marques

✌✌KIM NAMJOON✌✌

2 개월 전

다음 것