Ariana Grande, Jimmy & The Roots Sing "No Tears Left to Cry" w/ Nintendo Labo Instruments

Kelly Vrösch
Kelly Vrösch

For some reason this version gives me major goosebumps...

시간 전
Girl Bad
Girl Bad

❤🇧🇷

12 시간 전
purklepanda
purklepanda

am i the only one thinking 'how many Nintendo switches was used for this?'

일 전
Amanda Kerth
Amanda Kerth

I love you Ariana

일 전
Tinnie Bites
Tinnie Bites

I just wonder if ariana has ever like farted real bad and it stank alot while she was on stage and did she just ignore it, and I'm not saying she doesnt fart cause she is a normal person but has that ever happened and if it hasn't does she have a technique for not farting

일 전
larissa chraim
larissa chraim

jimmy is a big mood

2 일 전
Aesthetic
Aesthetic

Is this on trending?

3 일 전
Poppy Moore
Poppy Moore

Areana should be declared the best singer in the universe

4 일 전
88
88

LYRICS Right now, I'm in a state of mind I wanna be in like all the time Ain't got no tears left to cry So I'm pickin' it up, pickin' it up I'm lovin', I'm livin', I'm pickin' it up I'm pickin' it up, pickin' it up I'm lovin', I'm livin', I'm pickin' it up (oh, yeah) I'm pickin' it up (yeah), pickin' it up (yeah) Lovin', I'm livin', so we turnin' up Yeah, we turnin' it up Ain't got no tears in my body I ran out, but boy, I like it, I like it, I like it Don't matter how, what, where, who tries it We're out here vibin', we vibin', we vibin' Comin' out, even when it's rainin' down Can't stop now, can't stop so shut your mouth Shut your mouth, and if you don't know Then now you know it, babe Know it, babe, yeah Right now, I'm in a state of mind I wanna be in, like, all the time Ain't got no tears left to cry So I'm pickin' it up, pickin' it up (oh yeah) I'm lovin', I'm livin', I'm pickin' it up Oh, I just want you to come with me We're on another mentality Ain't got no tears left to cry So I'm pickin' it up, pickin' it up I'm lovin', I'm livin', I'm pickin' it up Pickin' it up, pickin' it up I'm lovin', I'm livin', I'm pickin' it up (oh, yeah) Yeah, we turnin' it up They point out the colors in you, I see 'em too And, boy, I like 'em, I like 'em, I like 'em We're way too fly to partake in all this hate We out here vibin', we vibin', we vibin' Comin' out, even when it's rainin' down Can't stop now, can't stop, so shut your mouth Shut your mouth, and if you don't know Then now you know it, babe Know it, babe, yeah Right now, I'm in a state of mind I wanna be in, like, all the time Ain't got no tears left to cry So I'm pickin' it up, pickin' it up (oh yeah) I'm lovin', I'm livin', I'm pickin' it up Oh, I just want you to come with me We're on another mentality Ain't got no tears left to cry (so don't cry) So I'm pickin' it up, pickin' it up (oh yeah) I'm lovin', I'm livin', I'm pickin' it up Comin' out, even when it's rainin' down Can't stop now Shut your mouth Ain't got no tears left to cry Oh yeah, oh yeah Oh, I just want you to come with me We're on another mentality Ain't got no tears left to cry (cry) So I'm pickin' it up, pickin' it up (oh yeah) I'm lovin', I'm livin', I'm pickin' it up Pickin' it up (yeah), pickin' it up (yeah) Lovin', I'm livin', so we turnin' up Yeah, we turnin' it up

5 일 전
Nicole Wuttge
Nicole Wuttge

Just wow!!!!

6 일 전
Lita Tri Lestari
Lita Tri Lestari

I jump to the conclusion, she swallowed the cd.

7 일 전
CHREESE ONANS
CHREESE ONANS

Incredible. How have I never seen this before?!

7 일 전
Chrispy Lyfe
Chrispy Lyfe

Impressive

7 일 전
roni bukhari
roni bukhari

Do it with Lady Gaga🧚

8 일 전
Algernon Reed
Algernon Reed

beautiful voice we love you Ariana.

8 일 전
Anonymous X Y Z
Anonymous X Y Z

2:04 auto tune?😂😂

8 일 전
Andrew Cooper
Andrew Cooper

Who ever behind the scenes made the labo guitars are amazing

8 일 전
skilarbabcock
skilarbabcock

When the labo is better than the original

9 일 전
Gabriel Gonzalez
Gabriel Gonzalez

I want more!!

9 일 전
Jurgita Jančenko
Jurgita Jančenko

THERE IS SOOO MUCH AUTOTUNE

9 일 전
Ian Mera Robles
Ian Mera Robles

This is really creative

9 일 전
jorssu13
jorssu13

I thought Labo was dumb as shit...still do but not quite as much as before.

10 일 전
Aria K
Aria K

I really really love this video.

10 일 전
Diana De la Cruz Huaraca
Diana De la Cruz Huaraca

THIS IS PERFECT ♡

10 일 전
Anushka Pandey
Anushka Pandey

Can't stop admiring her.....

10 일 전
Johannes Snutt
Johannes Snutt

Never thought id say this about protective goggles. But damn those look good and kind of want a pair if they can be done with prescription..

11 일 전
Claudiej's Voice
Claudiej's Voice

Love her Outtie

11 일 전
Sum Slimes
Sum Slimes

Wow!

12 일 전
GFURSELF 2DEF
GFURSELF 2DEF

wow Ariana can sing anything, She's an amazing talent.

13 일 전
Ijok Kodge
Ijok Kodge

i say i want to look like u and i look like u realy Ariana everybudy thniks im u

15 일 전
Angel M.
Angel M.

Why is this so perfect the perfection of Ariana's voice and the use of the instruments they created is just perfect.

16 일 전
Melanie Og Kaisa BFF
Melanie Og Kaisa BFF

I love when the men sings with Ariana!❤️

16 일 전
Melanie Og Kaisa BFF
Melanie Og Kaisa BFF

Omg im crying right now

17 일 전
xxarmanix
xxarmanix

i like this more than the actual song i think 😭😭

18 일 전
Mabel Pines
Mabel Pines

That’s a real voice here dudes no autotune neeeded she’s perfect

19 일 전
emily
emily

she eats CD

19 일 전
Christopher Johann
Christopher Johann

If Toy Cons are or becomes an instrument, I call them “LABOTONES”. (Similar way when Casio keyboards were called “Casiotone” or Yamaha Organs are called “Electones” or have you ever heard of “Otamatones”?)

19 일 전
Arianagrande Thailand
Arianagrande Thailand

What a powerful voice in a tiny girl

20 일 전
It's ALL Love
It's ALL Love

Damn.....🤷‍♂️

20 일 전
Napkins Music
Napkins Music

by kurt hugo schneider

20 일 전
Portgas D. Bleu
Portgas D. Bleu

I love it!

21 일 전
Emi Chanel
Emi Chanel

Uma voz é uma voz né beins

22 일 전
Yj S
Yj S

Wow I love this version more

22 일 전
Lara Oribello
Lara Oribello

Amazing!

22 일 전
Fitam H
Fitam H

How the stunk is this possible 🤨 ... she sounds perfect!!

23 일 전
Adam PRO01
Adam PRO01

Video games and songs Wow know I do wish I have the Nintendo Labo

23 일 전
Ann Kor
Ann Kor

where I can buy these glasses?

23 일 전
Adam M
Adam M

I used to like the Roots

24 일 전
HMJ Videos
HMJ Videos

Same as Studio version Queen😍🙌

25 일 전
stegomon
stegomon

Holy crap. She does sound good with out auto tune

25 일 전
Bastian Alvarez
Bastian Alvarez

I love this ❤️

26 일 전
MCgamerGSR
MCgamerGSR

Airana and Jimmy look like they are gonna do an experiment Then why are they wearing safety glasses???

26 일 전
trish a.
trish a.

SHE ATE HER CD AGAIN

26 일 전
Shei's Wunderland
Shei's Wunderland

So much better thsn the studio version

27 일 전
rattyratrat
rattyratrat

queen ari got me shook here.

27 일 전
Abigail Davis
Abigail Davis

This is awesome!

27 일 전
Maddy Speckmaier
Maddy Speckmaier

Lol she's so talented ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

28 일 전
Ariana Fan
Ariana Fan

Feeling useless? Well, look at the autotune💖😂

28 일 전
Agent 8
Agent 8

Nintendo Nintendo what have you donezo. you made ariana turn a song into a labo The studio was cool but this is something greater I know this song is cheesy so i will see you later.

28 일 전
emma • xoxo
emma • xoxo

The chorus of the song sounds so magical

28 일 전
Babe Alexander
Babe Alexander

this has a very specific energy

29 일 전
bita nag
bita nag

Her voice is awesome 😍😍😍😍😘

29 일 전
수능완성
수능완성

her outfit💚💚

29 일 전
Matthias Fritz
Matthias Fritz

whats up with that safety goggles?

개월 전
Perfekt Girl
Perfekt Girl

💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗💝💗

개월 전
immissliss
immissliss

can`t see the difference

개월 전
Donncha Gilley
Donncha Gilley

Am I the only person here because of Lewis blissett's cover??

개월 전
Ta Dziewczyna
Ta Dziewczyna

OMFG SOOO GOOD😍 Love it

개월 전
Kouzelná Beruška & Černý Kocour
Kouzelná Beruška & Černý Kocour

I love it 😍😍😍😍😍

개월 전
London Bennett
London Bennett

1:28 there all Ariana lol

개월 전
Ary my honey
Ary my honey

Omg😱😍❤️beautifulll

개월 전
Laurence Masson
Laurence Masson

Nintendo shitch + ariana grande =la meilleure musique au monde😍😍😍🤩

개월 전
Katie F
Katie F

this is my favorite version i’ve seen of this song.

개월 전
YeetLord Bro
YeetLord Bro

gosh darn i love how bright ari’s voice is here :))

개월 전
Irinthius
Irinthius

These Nintendo Switch instruments haha 😂

개월 전
Mon Roy
Mon Roy

What's that !! 😵😨😂😂😂

개월 전
Tricia Castrodes
Tricia Castrodes

A to the W to the S to the OME

개월 전
Shei's Wunderland
Shei's Wunderland

Why your wearin safty glassws when there are no ... Colour bombs xD dissapointing

개월 전
Abigail Tejada
Abigail Tejada

What shoes is she wearing ?? They are so cute !!

개월 전
Ali Anoof
Ali Anoof

That moment when youtube’s recommended gets something right

개월 전
MightyKid95
MightyKid95

Well if I needed a good argument for how innovative and fun Labo can be, *LOOKS LIKE I FOUND IT!!*

개월 전
T Slap
T Slap

I like that she sounds just as good if not better in person. Very talented. I Still don't like her but she's talented.

개월 전
Playmobile 7
Playmobile 7

Right now, I'm in a state of mind I wanna be in like all the time Ain't got no tears left to cry So I'm pickin' it up, pickin' it up I'm lovin', I'm livin', I'm pickin' it up I'm pickin' it up, pickin' it up I'm lovin', I'm livin', I'm pickin' it up (oh, yeah) I'm pickin' it up (yeah), pickin' it up (yeah) Lovin', I'm livin', so we turnin' up Yeah, we turnin' it up Ain't got no tears in my body I ran out, but boy, I like it, I like it, I like it Don't matter how, what, where, who tries it We're out here vibin', we vibin', we vibin' Comin' out, even when it's rainin' down Can't stop now, can't stop so shut your mouth Shut your mouth, and if you don't know Then now you know it, babe Know it, babe, yeah Right now, I'm in a state of mind I wanna be in, like, all the time Ain't got no tears left to cry So I'm pickin' it up, pickin' it up (oh yeah) I'm lovin', I'm livin', I'm pickin' it up Oh, I just want you to come with me We're on another mentality Ain't got no tears left to cry So I'm pickin' it up, pickin' it up I'm lovin', I'm livin', I'm pickin' it up Pickin' it up, pickin' it up I'm lovin', I'm livin', I'm pickin' it up (oh, yeah) Yeah, we turnin' it up They point out the colors in you, I see 'em too And, boy, I like 'em, I like 'em, I like 'em We're way too fly to partake in all this hate We out here vibin', we vibin', we vibin' Comin' out, even when it's rainin' down Can't stop now, can't stop, so shut your mouth Shut your mouth, and if you don't know Then now you know it, babe Know it, babe, yeah Right now, I'm in a state of mind I wanna be in, like, all the time Ain't got no tears left to cry So I'm pickin' it up, pickin' it up (oh yeah) I'm lovin', I'm livin', I'm pickin' it up Oh, I just want you to come with me We're on another mentality Ain't got no tears left to cry (so don't cry) So I'm pickin' it up, pickin' it up (oh yeah) I'm lovin', I'm livin', I'm pickin' it up Comin' out, even when it's rainin' down Can't stop now  Shut your mouth Ain't got no tears left to cry Oh yeah, oh yeah Oh, I just want you to come with me We're on another mentality Ain't got no tears left to cry (cry) So I'm pickin' it up, pickin' it up (oh yeah) I'm lovin', I'm livin', I'm pickin' it up Pickin' it up (yeah), pickin' it up (yeah) Lovin', I'm livin', so we turnin' up Yeah, we turnin' it up

개월 전
Eric Stuglik
Eric Stuglik

Great song, great message, beautiful voice, cool performance, and on a side note- those are the same safety glasses we wear where I work. Couldn't help but enjoy seeing Ariana Grande and Jimmy Fallon wearing them.

개월 전
Sujith Ranuka
Sujith Ranuka

Unbelieveable talent.... Love you Ari.....

개월 전
Celine S.
Celine S.

She sounds so good😍

개월 전
Robert
Robert

This is so much better than the official version.

개월 전
Kezman
Kezman

IM IN LOVE WITH THIS REMAKE

개월 전
TheWanderer1800
TheWanderer1800

Like if dunkey did a better labo video.

개월 전
XtraLars
XtraLars

Need a behind the scenes on this one :)

개월 전
Mothership
Mothership

How can she still look so cute and stylish in that horrible outfit

개월 전
Elyse Czapalay
Elyse Czapalay

I'm obsessed w this

개월 전
Bimala Devi
Bimala Devi

Ariana love ur look and ur original voice is incredible👍👍👍😊😊😊💐💐💐

개월 전
dimitris pan
dimitris pan

i love ariana but i love even more the roots...amzing guys

개월 전
Umut K
Umut K

Nintendo and Ariana... The two best things in the world combined. :D

개월 전
Anna Malakhovskaya
Anna Malakhovskaya

Что за аутисты поставили Диз?

개월 전
xAngelo_d
xAngelo_d

Lmao who is also nintendo fan and arianator

개월 전
Nastya Smirnova
Nastya Smirnova

😍

개월 전
Clarkie Seehee
Clarkie Seehee

She has an instrument (triangle) but I can't hear when she would actually be contributing with it

개월 전
Ana
Ana

she doesnt need autotune, autotune need her

개월 전

다음 것