Ariana Grande, Jimmy & The Roots Sing "No Tears Left to Cry" w/ Nintendo Labo Instruments

Limited Vlogs
Limited Vlogs

*Thanos snaps his fingers* 3:00

일 전
Natalia Goto
Natalia Goto

Wew

일 전
Tulio Américo da Silva
Tulio Américo da Silva

Canta muito

2 일 전
mame Kim
mame Kim

She is so fucking talented

3 일 전
Mary Rosa
Mary Rosa

Fuck this is so good

3 일 전
Kalina Jovanovic
Kalina Jovanovic

KAliNA

3 일 전
Mykyela & Kylannah MK104
Mykyela & Kylannah MK104

It's 2019 and I just found out about this now? How?!?!

3 일 전
Slideshow Cinema
Slideshow Cinema

She looks like barbie in this

3 일 전
Davide Minghelli
Davide Minghelli

This is the power of Nintendo Labo! This is Nintendo!

4 일 전
wii_gay
wii_gay

live tv studio performances are usually not ~my thing~, but I'm a gaymer and haaaaad to check it out!! pretty cool pretty cool ;P

4 일 전
Pretty Linda
Pretty Linda

Wtf???it sounds better then the original one

4 일 전
Adrian Perez
Adrian Perez

She is so cute but that voice and tone kills me everytime she always sounds like she has a stuffy nose. Sorry but it's truth.

5 일 전
Magalí Aguerre
Magalí Aguerre

I love Ari 😍😍😍😍😍

5 일 전
Alice Rossi
Alice Rossi

This girl is amazing

6 일 전
Blaze Paw
Blaze Paw

This was amazing!!!

6 일 전
Mohamed Afiq
Mohamed Afiq

2019 ?

6 일 전
miguel martin
miguel martin

little girl...big voice

7 일 전
Grandehive
Grandehive

Her voice sounds autotuned at 2:04 but really it's the tech Jimmy was holding in his hand that distorted the audio and made it sound that way, don't believe me? Jus watch all of her other live performances... She doesn't need it

7 일 전
Soraya Mohammadi
Soraya Mohammadi

🤩🤩🤩🤩🤩🥰😍

7 일 전
ΝΑΝΣΥ ΒΟΥΡΒΟΥΚΕΛΗ
ΝΑΝΣΥ ΒΟΥΡΒΟΥΚΕΛΗ

+1 if you love Ariana grande

7 일 전
Theresa Sanchez
Theresa Sanchez

Now thats what i call gorgus😍sorry if misspelled

8 일 전
Rixky Lyons
Rixky Lyons

She so cuteee 💞

8 일 전
gummibears 27
gummibears 27

Ariana Grande doesn't need autotune *autotune needs her*

8 일 전
Matthew Caburong
Matthew Caburong

Jusstt… wowwww😱😱😱😍😍

8 일 전
Kinap! At the disco
Kinap! At the disco

her voice is very clear omg

8 일 전
I like B.B. guns
I like B.B. guns

Ariana is probing the only person that doesn’t use auto tune

9 일 전
Cara Lo
Cara Lo

She doesn't need auto tune. Her voice is just perfect.

9 일 전
Nicky Hernández
Nicky Hernández

Why am I watching this in 10/1/19 😂😭

9 일 전
Vegas Valentine
Vegas Valentine

Damn I need a mic with that level of reverb on it 😍🔥🎤

10 일 전
ALEXANDRA PALUMBO
ALEXANDRA PALUMBO

Her voice is pure gold ❤️

10 일 전
little swimmer the turtle🐢🐢🐢
little swimmer the turtle🐢🐢🐢

#notsponsored

10 일 전
Flaco Guerrero
Flaco Guerrero

Ariana Grande love you forever 💖

11 일 전
uollɐℲ ʎɯɯıs
uollɐℲ ʎɯɯıs

hi

12 일 전
Lina Zahabi
Lina Zahabi

You crush it girl love you so much Ariana

13 일 전
AriSweet Moon
AriSweet Moon

2019 anybody?

13 일 전
whats your ig ??
whats your ig ??

When Ariana Grande sings better than Ariana Grande.... 😂😂😂

14 일 전
Litdex Blast
Litdex Blast

This needs to go trending

14 일 전
yo36345
yo36345

This is the coolest thing on the internet

14 일 전
christopher nickelson
christopher nickelson

So talented

15 일 전
Mayume Dias
Mayume Dias

eu sou apaixonada nessa versão de ntltc

16 일 전
TheOfficialJazz
TheOfficialJazz

Me when I go to my cousin’s house.

16 일 전
Pargat Singh
Pargat Singh

Hats off to your creativity guys. And Ariana what should I just say...........I can't describe the feeling, she is just amazing, fabulous.........................❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

16 일 전
TEA TIME
TEA TIME

Victoria: I ThiNk wE All gOT No TeaRs lEFt To crY

17 일 전
Saida_ L
Saida_ L

haaaaaa😂😂

15 일 전
Lily Mountford
Lily Mountford

Did ari even use that triangle once

18 일 전
Sadia lol
Sadia lol

This is so cool

19 일 전
katie crowley
katie crowley

I want her to make an album with The Roots. Their sound vibes so well with hers.

19 일 전
Venom
Venom

Yas Queen

19 일 전
Manahal Awan
Manahal Awan

She doesn't even need auto tune many people in the comments said this but that's cuz it's true

21 일 전
Y Kal
Y Kal

What a queen!

21 일 전
Tony Phung
Tony Phung

Her voice is crystal clear

21 일 전
MonkeyBusiness
MonkeyBusiness

it's just fake. did anybody believe it that for real?

21 일 전
Black Knight
Black Knight

Auto tune needs her she dosen’t need autotune

21 일 전
Jude DeVille
Jude DeVille

Everyone’s complimenting Ariana, but the roots can literally play cardboard instruments

22 일 전
Theres Around
Theres Around

Why are safety glasses, the?

23 일 전
Ben The White Kid
Ben The White Kid

What happened to the tiny ginger girl from that one Nickelodeon show?

24 일 전
BlitherMAX
BlitherMAX

Ariana Grande is one of few singers who actually has a good voice without autotune and all that shit.

24 일 전
Gigi Toys
Gigi Toys

Ariana has such a great beautiful voice I wish I was her lucky

25 일 전
Naveena Sivaruban
Naveena Sivaruban

NITENDO LABO BAND

27 일 전
Sabrina Hellen
Sabrina Hellen

I loved

27 일 전
Joel Anderson Todingkulla
Joel Anderson Todingkulla

This was never expected lol! Even Jimmy Fallon singing hahahah!

28 일 전
Sara Q8
Sara Q8

Oh my her voice I like it I dont know what to say but it’s really cute👌👌😘

28 일 전
Sun !
Sun !

Holly.........mother!

28 일 전
Maxwell Rison
Maxwell Rison

LOL LOL LOL

29 일 전
Chantel Dodd
Chantel Dodd

I have always wanted to see Ari live and my parents never understand why and I tell she sounds even better then the studio version when she sings. But they still don’t get it. 🙁🙁😂😂

29 일 전
melody chipfakacha
melody chipfakacha

The most fun i have see her have

29 일 전
Epic Weezie
Epic Weezie

This sounds better then the actual song.

29 일 전
Michael Molina
Michael Molina

who came here from miley's performance to ariana to here?

개월 전
SilvérAKA Kuyt
SilvérAKA Kuyt

why is jimmy out here looking like walter white cooking meth

개월 전
Delile Victor
Delile Victor

Who's here because of Miley's cover ?

개월 전
microwavedmeows
microwavedmeows

this right here is actually epic

개월 전
Lornsky BOB
Lornsky BOB

Perfect

개월 전
Daniel Ganly
Daniel Ganly

People who have too much time on their hands

개월 전
TheSillybang
TheSillybang

Lol Jimmy...**VIBIN'**

개월 전
Yuni Arobi
Yuni Arobi

Over over over and over again 💕💕

개월 전
Connor Pike
Connor Pike

Funny video love it why were they wearinv saftey glassses

개월 전
caitlin brenner
caitlin brenner

she’s so good oml

개월 전
AeSteoRoidGaMinG X
AeSteoRoidGaMinG X

Better than the original version

개월 전
Bipolar Gamer
Bipolar Gamer

She just thinks she’s amazing self obsessed fucker

개월 전
Screwed up mess
Screwed up mess

Yuh

개월 전
Abby Thomas
Abby Thomas

speechless

개월 전
lisabolo26
lisabolo26

Wow, I'm so blown away by her natural singing. The Roots is so much fun!!!

개월 전
Viviana Bisceglia
Viviana Bisceglia

Her voice is soo amazing 😍

개월 전
Melki Asma
Melki Asma

wow

개월 전
K Cee
K Cee

The next Pentatonix Everybodyy!!

개월 전
Andrey Kusanagi
Andrey Kusanagi

in all honesty, i don't like Ariana Grande's music, but this would actually be a great ad campaign for the Labo.

개월 전
alejandro moreno fuentes
alejandro moreno fuentes

Te amo

개월 전
Joe Gordon
Joe Gordon

And heres hatters prrof she dont use auto tune!! #ARINATOR4LIFE!!!

개월 전
Rusty The Wolf
Rusty The Wolf

Ariana + Nintendo + cardboard = pizza

개월 전
George Frimpong
George Frimpong

[Oooooooooooh. Ok

개월 전
George Frimpong
George Frimpong

Lol

개월 전
Robbie MacCee
Robbie MacCee

👏🏿👏🏿👏🏿👏🏿

개월 전
AviationChannel
AviationChannel

This is actually bomb !!!

개월 전
Lego Headphones
Lego Headphones

I wanna buy this version

개월 전
Mia Aida
Mia Aida

Right now, I'm in a state of mind I wanna be in like all the time Ain't got no tears left to cry So I'm pickin' it up, pickin' it up I'm lovin', I'm livin', I'm pickin' it up I'm pickin' it up, pickin' it up I'm lovin', I'm livin', I'm pickin' it up (oh, yeah) I'm pickin' it up (yeah), pickin' it up (yeah) Lovin', I'm livin', so we turnin' up Yeah, we turnin' it up Ain't got no tears in my body I ran out, but boy, I like it, I like it, I like it Don't matter how, what, where, who tries it We're out here vibin', we vibin', we vibin' Comin' out, even when it's rainin' down Can't stop now, can't stop so shut your mouth Shut your mouth, and if you don't know Then now you know it, babe Know it, babe, yeah Right now, I'm in a state of mind I wanna be in, like, all the time Ain't got no tears left to cry So I'm pickin' it up, pickin' it up (oh yeah) I'm lovin', I'm livin', I'm pickin' it up Oh, I just want you to come with me We're on another mentality Ain't got no tears left to cry So I'm pickin' it up, pickin' it up I'm lovin', I'm livin', I'm pickin' it up Pickin' it up, pickin' it up I'm lovin', I'm livin', I'm pickin' it up (oh, yeah) Yeah, we turnin' it up They point out the colors in you, I see 'em too And, boy, I like 'em, I like 'em, I like 'em We're way too fly to partake in all this hate We out here vibin', we vibin', we vibin' Comin' out, even when it's rainin' down Can't stop now, can't stop, so shut your mouth Shut your mouth, and if you don't know Then now you know it, babe Know it, babe, yeah Right now, I'm in a state of mind I wanna be in, like, all the time Ain't got no tears left to cry So I'm pickin' it up, pickin' it up (oh yeah) I'm lovin', I'm livin', I'm pickin' it up Oh, I just want you to come with me We're on another mentality Ain't got no tears left to cry (so don't cry) So I'm pickin' it up, pickin' it up (oh yeah) I'm lovin', I'm livin', I'm pickin' it up Comin' out, even when it's rainin' down Can't stop now Shut your mouth Ain't got no tears left to cry Oh yeah, oh yeah Oh, I just want you to come with me We're on another mentality Ain't got no tears left to cry (cry) So I'm pickin' it up, pickin' it up (oh yeah) I'm lovin', I'm livin', I'm pickin' it up Pickin' it up (yeah), pickin' it up (yeah) Lovin', I'm livin', so we turnin' up Yeah, we turnin' it up

개월 전
George Frimpong
George Frimpong

I. Wish. To. See. Her

개월 전
AnimatedGamer44
AnimatedGamer44

Does this mean Ariana Grande can be in Smash Bros?

개월 전
Adam PRO01
Adam PRO01

Video Games + Music = Awesomeness!!

개월 전
George Frimpong
George Frimpong

Lol

개월 전
The Normal Boy
The Normal Boy

I love this version!!😍😍😍

개월 전
Musique Cool
Musique Cool

I like you I like you ! ( je suis français )

개월 전

다음 것